Land van de soep

Ik loop te ijsberen door het huis, dat is een goed teken. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik ga woningruilen naar het land van de soep. Ik ga naar Limburg. Naar Maastricht. Een kleiner huis zonder tuin. Maar wel een hele grote keuken waar mijn pannen kunnen hangen en de grote tafel in het midden komt te staan. Als ik op mijn tenen ga staan en uit het raam kijk zie ik water met bootjes en beneden op straat de obers lopen.

Daar ga ik de soep beginnen! We zijn allang begonnen maar nu begint het echt!

Ik ga speciaal voor de soep naar het land van de soep.

En ik ga iedereen blij maken!

Geef een reactie

