Soepcontact

(H.Potter/J.K Rowling) Uit onze keuzes blijkt wie we werkelijk zijn, Harry, veel meer dan uit onze talenten.

Hallo mijn lieve Lore,

Ik heb de telefoon net opgehangen…
Wat is leven mooi wanneer je iets te delen hebt of kan mededelen. Anders ga je dood.
Jaren was het een chaotische warboel van gevoelens, wensen en dromen.
En was ik liever alleen omdat ik niets te melden had.
Wat is het zoet om jezelf te zien na jaren van (blijkbaar) tekort komen.
Dan opeens staat het daar, op internet en zijn wij onze droom.

Doe je mee? Zo of zo?

Knuffel, je vriendin uit Holland

p/s ik hou van dit filmpje

4 Reacties op “Soepcontact

  1. Lieve Anne en Andreas,
    Wauw! Wauw! Wauw!
    Een dikke welgemeende proficiat voor het verwezenlijken van een droom. Jullie droom. Jullie zijn het levende bewijs dat je alles kan bereiken wat je wil, onder je eigen condities en voorwaarden, en helemaal op je eigen manier en volgens jullie eigen stijl. Kernwoorden: persoonlijkheid, eigenheid, stijl, originaliteit, creativiteit, doorzettingsvermogen, karakter, wil, energie en vooral heel veel liefde! Ik ben supertrots op jullie. En ik voel de goeie ‘vibes’ tot hier! Dank je wel voor dit mooie geschenk… ps heel heel mooie foto, Anne en het filmpje is geweldig, vele dikke free hugs van jullie vriendin, Lore xxx

  2. Ik spring Lore! Pak aan! Lekkere scheet!!!
    Ik hou van jou.
    Poh wat een mooie woorden en wat zijn ze welkom!

  3. Beloved Anne en Andreas,

    Ook van mijn kant heel veel trotse gevoelens en waardering! Nu is het dan zover, en wel in de gedaante van een kanon bestuurd door niemand minder dan jullie zelf! Hoe had het anders gemoeten? Dit zijn jullie!! Haleluja!
    Ik wens jullie heel veel kracht, doorzettingsvermogen en liefde toe, en natuurlijk last but zeker not least: very sweet, spiced taste!

    Een grote en lieve groet,
    jullie Hendrik

  4. Heee Hendrik,
    kom je naar het Natural Networking Festival?
    Er zijn nog kaarten!
    Neem je tent mee, we hebben zoveel te babbelen..
    je Anne

Geef een reactie

