Mosterdsoep

Op internet vond ik iemand die ook dol is op soep. Op zijn site kan je je aanmelden om een soepnieuwsbrief te ontvangen, nou dat wou ik wel!
Ik vulde mijn naam in en drukte op de knop ‘versturen’. Meteen reactie!
Hij schreef: Bedankt voor het aanmelden, bla bla.

Ik was in goeie doen dus schreef ik terug: Bedankt, verheug me op je nieuwsbrief, ik zet de benodigdheden alvast klaar!

Paar minuten later kreeg ik zijn nieuwsbrief. Hij schreef, hier is het eerste recept: Snelle Mosterdsoep…

Wat een teleurstelling! Een kind kon zien dat dit een wel heel snelle mosterdsoep was! I love mosterdsoep! Dus dook ik in mijn verzameling mosterdsoepen. Knip en plakte er zwierig op los. In mum van tijd had ik een enorme waslijst met de heerlijkste mosterdsoepen bij elkaar geknutseld (25 stuks, ik lieg, 17) en stuurde die naar hem terug met de mededeling dat ik geen betweter wou zijn en hem alleen maar blij wou maken..PS (schreef ik onder aan de mail) ik hou van tomatensoep! Ik heb nog geen reactie..zou ik dan toch een betweter zijn?

2 Reacties op “Mosterdsoep

  1. hihi. betweter… nou als je het gewoon écht beter weet… Blijkt maar weerk: je hebt soep (lekkere soep, moedersoep, zielesoep) en soep (snelle soep, makkelijke soep, blikjes soep). En we weten wel van welke soep jij bent.

  2. ..niet traag of lui, heeft gewoon de tijd nodig! X

Geef een reactie

