Soepastroloog 2

Van de week zag ik de buurman weer op de stoep.
Ik heb de indruk dat mijn buurman een goed astroloog is.
‘Buurman’ zei ik ‘ik wil nog steeds weten hoe soep en astrologie in z’n werk gaat.’
Waar gaat het hier om, vroeg ik me thuis af.
We zijn op midzomernacht 2007 met de soepcatering gestart en nu bepalen we aan de hand van de sterren of het de juiste tijd is voor de soepcatering, of wat?
Hij zou me vast gaan vragen wat ik wil weten: is het voor jezelf of voor de soep, of voor jullie beiden? Voor de soep – maar wat wil ik van de soep? Ik wil helemaal niets weten, of toch, waarom raadpleegt iemand astrologie bij het starten van een bedrijf? In Azië is dat heel gewoon.

Ik weet niet waar het me zal brengen, toch wil ik het weten.
Op een mooi kaartje schrijf ik mijn mailadres en de url van dit blog.
Ik wil dat hij ‘soepastroloog’ gaat lezen en (schrijf ik) dat ik er over zal gaan schrijven op het soepblog. (nou daar zal ik niet beroemd mee worden, dacht ik later). Gisteren kreeg ik een korte mailtje van mijn buurman, hij schreef:
”na lang nadenken heb ik een website gevonden over astrologie en actualiteit, eenvoudige artikelen die mogelijk je interesse zal hebben. astrologie.blogo.nl met ook artikelen van Elizabeth Hathway (zeer de moeite van het lezen waard)” Cool. Elizabeth Hathway. Ze schrijft duidelijk, open en bondig. Buurman daar gebeurt wat. (en mijn vraag is geen ongewone vraag in het astro-leven)

Vandaag schreef Elizabeth Hathway ”Astrologie: De Sterrenbeelden Koken:”
”De komende weken ga ik in zee met kokkin Karin van koken.blogo.nl.
Ik zal proberen een beeld van het eet/kookgedrag van de verschillende dierenriemtekens te geven terwijl Karin voor elke teken een heerlijk recept bedenkt. Om te beginnen, leek het mij leuk om een kort astrologisch profiel van onze kokkin Karin te schrijven…”

Aan het eind van haar schrijven vraagt ze: Wil je ook je eigen astro-profiel lezen? Als je niet schroomt om je profiel op mijn blog te zien – stuur dan je gegevens naar mij toe. Per week behandel ik een horoscoop. Een specifieke vraag stellen, mag ook.

Een val-toe of een hifelack?

Ik durf -nog- niet, jij?

2 Reacties op “Soepastroloog 2

  1. wat een leuke site, bordevol leuke soep a la soap om zo met jullie soep idee om te gaan. ik vind um fantastisch

  2. spelen is makkelijker mars..!
    XxX

Geef een reactie

