Chemtrails in de soep

”Op 15 oktober zullen bloggers over de hele wereld samenwerken om één enkel onderwerp onder de aandacht te brengen. In 2007 is het onderwerp het milieu. Elke blogger zal over het milieu schrijven op zijn eigen manier, gerelateerd aan hun eigen onderwerp. Ons doel is iedereen in gesprek te krijgen over een betere toekomst.”Blog Action Day

Oke dit is in blogwereld dan de dag van het milieu.
Ik hou van het idee samen te schrijven maar ik vind het niet makkelijk om over ‘het milieu’ te schrijven, ik moet oppassen niet cynisch of belerend te worden.

Ik geloof niet in de film en Nobelprijs van Al Gore. Ik zie wel dat de aarde ziek is maar ik weiger te geloven in een wereld zoals ie ons vertoond wordt. We moeten milieubewust worden..we weten niet eens wat energie is en nu moeten we met z’n allen energie gaan besparen. Op het wereldtoneel weet men allang hoe laat het is; auto’s kunnen op lucht, ufo’s bestaan en Nicola Tesla is achterhaald.

Ik zie chemtrails, de spinnenwebben, in de lucht. Wat heeft dat met het milieu te maken? Nou ze vallen in mijn soep, bij jouw vallen ze ook in je soep, bij ons allemaal vallen ze in de soep.

Zie je die dikke witte vliegtuig strepen aan de hemel? Waarom zijn die strepen daar? Waarom blijven ze zolang hangen en vormen ze een sluierbewolking waarna er geen écht direct zonlicht meer is? Waarom zag ik die strepen zo’n twintig jaar geleden niet in de lucht? Sinds een aantal jaar meldt het journaal het fenomeen sluierbewolking. Ik word soms stil als ik  ’s morgens vroeg de hemel in kijk. Het is mooi weer, de hemel hangt vol met strepen, sluierbewolking en dan komt er regen. Als je goed kijkt zie je meer.

Ik weiger te geloven dat het steeds slechter zal gaan met de wereld. Hoe slechter het gaat, hoe beter het wordt, zeg ik graag. Ben jij nieuwsgierig en wil je ook weten wat er aan de hand is, Google het dan. Maar pas op. Blijf niet hangen bij de melk of de tandpasta of het water of de kleding of de suiker of de… – je kan verdwalen.

chemtrails in de soep

2 Reacties op “Chemtrails in de soep

  1. Pingback: Blog action dayEcocool | Ecocool

  2. Pingback: duurzaam cool in de media/Blog action day

Geef een reactie

