Shoppen in de Makro

Anne je gebruikt te veel w.c papier!
Inderdaad, ik gebruik te veel w.c papier. Daarom was ik ook zo blij toen ik voor de eerste keer in de Makro kwam. Wat, hoeveel w.c rollen voor twee euro? Tweeënzeventig!! Zó daar doe ik lang mee. En dan die echte ‘Danke’..ik was helemaal in mijn nopjes. Alles moest mee op de fiets. Toch snapte ik het niet helemaal, waarom was het zo goedkoop en waarom had niet iedereen in Nederland zo’n pasje? Waarom liep niet half Amsterdam in de Makro te shoppen? Op de terugweg was ik er over uit: de Makro moest verboden worden of geef iedereen het recht op tweeënzeventig rollen. Thuis hielp Andreas me uit de droom. Jouw w.c rollen kosten wel even zeventien euro Anne. Wát zeventien euro! Ik begreep opeens heel goed waarom niet heel Nederland in de Macro shopt! Wat een teleurstelling.

Geef een reactie

