del.icio.us soepparty

Ken je del.icio.us? Ohh heel tof.

Toen ik laatst in München een hotel zocht ben ik naar de bookmark del.icio.us (favorieten) van iemand gegaan van wie ik vermoed dat ie verstand heeft van hotels omdat ie vaak reist. Ja bingo. Ik heb heerlijk geslapen.
‘Als het af is ga ik een soepbookmarkhousewormingparty houden’
mailde ik mijn vriendin in Augustus. Wat een klus was het om de soep te sorteren, bekijken, bewerken of weggooien. Ik heb nog nooit een feest gegeven.
Hier geef ik onze soepparty.

2 Reacties op “del.icio.us soepparty

  1. Hoi Anne,

    Ik ben je e-mailadres kwijt. Ik heb het telefoonnummer van m’n oom (die Yurts, die Mongoolse tenten bouwt) voor je.

    Mail me dan geef ik het je,

    Tijmen

  2. Tijmen hop fop weg is de mail! heerlijk internet en wat leuk lijkt echt een party. Ik zet hem in delicious onder @wonen/tenten/mongoolse….. en ik had jouw de link van het hobbithuis willen mailen, vergeten! kijk in mijn delicious onder @wonen/hobbithuis. Mooi dit,dank (uh je oom had toch een website?)

Geef een reactie

