Linklove Thijs Hanrath

Daarnet zocht ik naar video-documentaires op google video en ik
kon dé knop niet terug vinden in Google video naar de documentaires (heu?). Geeft niet (zoek op:documentaire) want ik vond iets anders moois, heel mooi. Eerst vond ik ‘Haar eigen bril zit er niet bij’. Verhaal van Thijs Hanrath over zijn oude tante die haar bril niet kon vinden. Hierna muziek van Thijs Hanrath ‘Het meisje met de prei’ .

Toen ‘haiku song de koeienhaiku’
Daarna ‘Let it snow’ van Thijs, goeie gast.
Dus Thijs ik heb je tussen de ”bijzondere mensen” gezet.
Kijk vooral de videobrieven van zijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostela, gemaakt door de NCRV van materiaal dat hij opstuurde.
Ik hoor Thijs in deze vijfde videobrief: de hunkering.

I love internet..

Linklove Thijs Hanrath

3 Reacties op “Linklove Thijs Hanrath

  1. Harstikke leuk, zo’n overzichtje met vanalles en nog wat. Soms weet ik zelf niet meer wat er allemaal van me rondhangt op internet…

    Bedankt, dat je er even aandacht aan gaf. Leuk om het zo bij elkaar te zien

    groet

    thijs

  2. Thijs ik heb lang gezwoegd op deze blogpost. In de bewerking klikte ik op ‘publiceer’ ipv ‘bewaar en ga door met bewerken’. Ik was de liefde aan het verkondigen zonder er goed over geschreven te hebben. OEH en in het begin van het schrijven had ik zoveel woorden nodig. Op Twitter schreef ik… ”Haiku song de koeienhaiku” zing ik het liefst op de gang, als ik werk. ”Hai koetje hai hoe is het noe me joe koe haiku haiku haiiiii..”
    Tof Haiku betekent zowel ‘dichtvorm’ als een ‘goed mes’..hmm

    zie je graag, groet

    je anne

  3. PS: vandaag vroeg men op de gang ”Anne wat zing je toch steeds voor een vrolijk liedje..?”

Geef een reactie

