Mevrouw met hondjes

Rond 07:00 uur ’s ochtends laat mevrouw haar hondjes uit.
Ze staat altijd op deze plek stil. Minuten lang.

6 Reacties op “Mevrouw met hondjes

  1. Tijmen Stam / IIVQ

    Heej dit herken ik – het bassin in Maastricht… Maar heb je het nou gevraagd of niet?

  2. 8) hihi nee, maar ik hijs me nu in de kleren 05:44 uur..als ik haar zie ga ik het vragen, brrr lekker spannend

  3. absoluut intrigerend filmpje, ben heeeeel erg benieuwd naar het verdere verloop! :o)

  4. ik zie haar niet, ze moet toch ergens zijn? in geen velden of wegen te bekennen! :) de zaak ligt hier stil. over.

Geef een reactie

