Mevrouw met hondjes 2

Ik wil haar zo graag vragen of ze mijn filmpjes wil zien. Ze was er vandaag niet. Gisteren ook niet. Eergisteren wel maar toen was ik er niet, batterij van de camera was leeg. Ze had een wit mutsje op. Ik heb haar nog nooit met een wit mutsje op gezien: youtube.com/soulsoep

5 Reacties op “Mevrouw met hondjes 2

  1. Tijmen Stam / IIVQ

    Waar zijn die kippen? Scharrelen die rond bij het landbouwbelang?

    En ik voel een vevolgverghaal aankomen… Spannend.

  2. niet teveel denken, improviseer, vertrouw jezelf..

  3. jaaa boffen met die kippen bij de krakers. Een vervolgverhaal? Joepie wie weet…Flickr-video lijkt me fijn, duur 90 seconden, ideaal voor mij!

    Niet te veel denken oke, improviseren ja en gewoon lekkertjes van jezelf genieten..zoiets als doe wel en kijk niet om? *grinnik*
    kzaltintsnotjehouwe :)

  4. Halllllllllloooooooooooo live Annie heb ik je eindelijk weer gevonden, ja t duurde… mag je wel stellen..maar na het zien van een paar van jouw filmpjes begrijp ik waarom je nooit tijd hebt om mij n kaart of mail te sturen………..altijd op pad kind he?(i-pad?) zo te zien druk druk druk…maar mooie, enigszins verstilde opnames met veel tijd erin en rust…spannend ja ik wil het rest verhaal ook weten, betekend dat dat ik nu hier ter plekke verslaafd ben aan jouw real-life filmjes/avonturen/kunstuitingen verslaafd ben?????????? liefie ik kom zejer weer op jouw site…. love sends u riejaa xxx

Geef een reactie

