Mevrouw met hondjes 3

6 Reacties op “Mevrouw met hondjes 3

  1. Ah meissie toch. Wat spannend zo. Nou die foto nog… hihi.

  2. Hai dank je! Jaa en wel een foto waar ze van gaat lachen..heb ik nog niet vrees ik :)

  3. joechee (of joegee?) t eerste kontakt is er..kun je eigenlijk van een videobeeld een foto maken?

  4. Joehee Anneke! Jazeker kan mijn Movie Maker dat! Waarschijnlijk is het resultaat wel van een mindere kwaliteit..hoewel misschien hoeft dat niet eens zo te zijn als je de foto’s brand op een cdtje en naar een fotozaak brengt. Goed idee! Want met een lullig kopietje uit de printer hoef ik bij haar niet aan te komen…en gelijk heeft ze ;)

  5. Tijmen Stam / IIVQ

    Dapper hoor! Die mevrouw schrok er zelf ook een beetje van geloof ik. Je moet haar die foto wel geven hoor!

  6. dit doet ze ├ęcht voor mij, omdat ik het zo leuk vind, haha. Natuurlijk, een setje, wat dacht je? ..of de foto versieren in van dat kraak plastic, met veel gele en roze slingers, strik, briefje..

Geef een reactie

